Turturica lui Rares Buglea

Ie, n-am mai scris un articol de un an de zile,  de cand am luat bloghingul in serios. Am fo plecat dincolo, sa-mi gasesc norocu. L-am gasit, dar era mort… In fine.

Presa din Alba face spume ca Rares Buglea a dat-o-n gard cu discriminari legate de tigancile care ar trebui sterilizate. Toata lumea a ramas marcata de ce a spus tanarul penelist fruntas de tineret.

Pai de ce? Rares Buglea a mucit-o de multe ori, de ce tocmai acum s-au sesizat comitetele si comitiile vizavi de limba lui bifurcata si spurcata? Il cunoastem de la scandalul Custozza pana la postarile de pe forumul ziarului Unirea, de la emisiuni radio despre ce idei are el cu orasul nostru pana la jigniri si acuze desantate aduse headerilor din PDL.

Omu a avut curaj, ce mai o tot lalaim. Dar un curaj hitleresc, care o sa-l cam arda pe limba si-o sa-l faca sa cam inghita cu noduri. Consilier local fiind, membru cu rol in aducerea la lumina a Lumii Noi si a civilizarii Turturicii, nu prea ai voi sa scuipi chiar de la masele. Putea si el scuipa din masina… A vrut el sa scoata porumbelul pe gura, pentru un scandalutz de imagine, dar i-a scapat Turturica in gama G2 major.

Amu sa-l vedem cum rezolva ecuatia ciocnirii civilizatiilor cand va merge in control la casele de la dedeman si cand o sa faca tabele cu asistatii social de la tarabe.

A scris o pozitie si Makavelis, bloglordul albanez, cu masca pe fata. Pare ca e cam de acord, dar numai in punctele care tre. Daca ma-ntelegeti.

Lasă un comentariu